Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2014 14:51 - Среща
Автор: dfiladov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 974 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.01.2014 14:57


      Седяхме с нея и се гледахме. Тя имаше някакък си тъжен поглед. Сякаш нещо и тежеше на сърцето, а не можеше да го изрече.       – Какво има? – попитах аз. – Защо си така тъжна?
      – За какво ме извика? - запита ме вместо отговор.
      Как можех да й кажа? Можеше ли с думи да се изрази неизразимото. С нея вече не си говорихме отдавна. Имахме различни животи. Едно време бе друго, но това време бе вече далечно като вчерашен сън. Аз обаче все още не исках да забравя този сън. Но какво можех да сторя? Бях я извикал, да се видим, но дали не бе грешка.
     – Как си? Минаха две години,а? Как бързо лети времето само - казах аз.
     – Така е. Времето е безвъзвратно.
     – Безвъзвратно какво? Загубено ли? Или не може да се върне.
     – Което ти харесва повече – с безразличие отговори тя. После се обърна към стените на стаята. – Още ли рисуваш? Не си се отказал, а? – сякаш с лека усмивка ме попита.
     – Още не ме е отказало проклетото. Но на това рисуване ли му викаш – драсканици с елементи на бездарие. 
     – Ха, още си същения глупак. – сякаш нежност се прокрадна в гласа й при произнасянето на новата ми титла. Ах как исках да я целуна в такива моменти. – Помниш ли как веднъж ме нарисува? Цял ден се смях като видях как си ме издокарал. Беше ми сложил уши като на Леголас - засмя се тя.
       Ах тези спомени. Спомнях си този момент много добре, както и хиляди други също толкова весели и красиви. Което ме натъжи страшно, заради контраста, който правеха със последвалите години. Приближих се до нея. 
      –  Че те са ти такива. Виж ги само как стърчат като антенките на извънземното Ити.
      –  Но то няма антени, глупак такъв.
      – Обичам те - погалих я по косата.
      – И аз глупчо такъв – отвърна ми тя и ме прегърна.

      Целунахме се и в тази целувка се изразяваше цялата мъка от дългата ни раздяла и цялата радост от срещата ни. Сякаш земята и луната започнаха да танцуват, звездите да ръкопляскат, а слънцето да свири на китара в него момент. Обичахме се и повече нищо нямаше да ни раздели. 

     

 



Тагове:   среща,   романтика,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dfiladov
Категория: Други
Прочетен: 65159
Постинги: 67
Коментари: 5
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930